Thursday 23 November 2017

Garmin 705 średnia ruchoma prędkość


Aktualizacje wzmacniacza Pobieranie WAŻNE: UPGRADOWANIE DO WERSJI 3.30 ZAPOZNAĆ WSZYSTKIE DANE UŻYTKOWNIKA. OSTRZEŻENIE: Jeśli oprogramowanie zostanie przesłane do urządzenia innego niż ten, dla którego został zaprojektowany, nie będzie można go obsługiwać. Jeśli próby wysłania oprogramowania nie powiedzą się, może okazać się konieczne przywrócenie urządzenia do firmy Garminreg. Historia zmian Zmiany dokonane w wersji 3.10 do 3.30: ulepszone obliczanie i raportowanie całkowitego wyskoku, całkowitego opuszczenia i stopnia. Prawidłowo skalibruj rozmiar koła podczas korzystania z koncentratora PowerTap. Ustawienie podświetlenia zapisywane i ustawiane automatycznie po włączeniu zasilania. Ulepszona funkcja Go Home umożliwia wyszukiwanie dowolnych punktów trasowych o nazwie home. Dodano nową strefę czasową dla Santiago, Chile. Zezwól na numer domu 0 na stronie adresowej. Redukcja skoku prędkości z czujników. Został znaleziony komunikat informujący o punkcie kalibracji wzniesień (Zapisz lokalizację). Ulepszona wytrzymałość wewnętrznego systemu plików. Zmieniono plik ustawień XML do użytku z Centrum Szkolenia Garmin. Ulepszona detekcja autopause. Ulepszono czytanie kart SD. Poprawiona niezawodność kalibracji barometru. Udoskonalone raportowanie danych dotyczących wysokości. Aktualizacje tłumaczeń. Zmiany wprowadzone w wersji 2.90 do 3.10: dodano możliwość używania punktu odniesienia jako wyjściowej elewacji dla aktywności, gdy użytkownik rozpocznie się w odległości około 30 m tego punktu. Naprawiono błąd, gdy treningi wykorzystujące strefy mocy oparte na procentach stref FTP lub tętna w oparciu o procent maksymalnego HR zostały zapisane nieprawidłowo. Naprawiono problem z Centrum Szkolenia firmy Garmin, który mógł spowodować błąd w przesyłaniu danych, jeśli błąd dotyczy nazwy profilu rowerowego dłuższego niż piętnaście znaków. Naprawiono błąd w niedokładnym wyświetlaniu dat historii w niektórych językach. Dodano wsparcie dla zaktualizowanych dat rozpoczęcia i zakończenia Australia Daylight Saving Time. Zaktualizuj tłumaczenia. Zmiany wprowadzone w wersji 2.80 do 2.90: Dodano obsługę kart SD o dużej pojemności. (4GB, 8GB, itd.) Ulepszona moc i szybkość zapisu danych w celu zminimalizowania kolców. Dodano 3 i 30 sekundowe średnie ruchome pola danych mocy. Naprawiono problem przechowywania pustych nazw stref prędkości w profilu użytkownika. Naprawiono problem, gdy przeglądanie Planowanego ćwiczenia zaawansowanego powoduje jego usunięcie. Zmiany wprowadzone w wersji 2.70 do 2.80: rejestracja aktywności w celu zredukowania liczby nieprawidłowych plików TCX. Poprawione problemy z 2,70, które mogłyby skorumpować katalog Historii. Usunięto potencjalne impulsy w danych mocy po okresach wybiegów. Zwiększ liczbę dozwolonych cyfr w polu pionowym do punktu na 4. Zwiększ liczbę dozwolonych cyfr w polu kalorii do 5. Zaktualizowane tłumaczenia. Zmiany wprowadzone w wersji 2.60 do 2.70: Udoskonalone nagrywanie danych w trybie pojedynczego użytkownika Dodano możliwość ustawienia uśrednionej metody mocy i kadencji Usunięto filtrowanie kadencji dla liczników energii Ulepszenia mające na celu zapobieganie fałszywym Auto Pauses Stały ekran odległości i łożyska działający na Zapisane Lista przejażdżek Poprawiono problem z próbą odczytu plików, które się zaczynają. które powodowały problemy z komunikacją z Macem Naprawiono błąd, gdy na listach pojawiły się symbole losowe, zanim zostaną załadowane nazwy kursów Naprawiono problem z prędkościami docelowymi, które nie działają prawidłowo w programie Advanced Workouts Naprawiono sporadycznie, gdy można było utworzyć uszkodzony plik historii Dodano Wenezuelę i Australię-Lord Howe Island time strefy Zaktualizowano automatyczny czas letni dla Auckland, Nowa Zelandia, strefa czasowa Zmiany w wersji 2.50 do 2.60: Naprawiono sporadyczne problemy z wyłączaniem Edge podczas przewijania Saved Rides. Naprawiono sporadyczne problemy z wyłączaniem programu Edge przy naciśnięciu przycisku trybu podczas kursu. Naprawiono problem, gdy użytkownik nie może zmienić skali skoku pionowego w profilu profilu. Naprawiono problem z przechodzeniem do wewnątrz w Historii mogłoby spowolnić dostęp do menu Where To. Naprawiono problem z zaawansowanymi ćwiczeniami, które nie są wyświetlane w obszarze Dzisiaj, gdy trening jest zaplanowany na bieżący dzień. Naprawiono błąd, gdy czasami najnowsza historia nie zostanie zapisana w formacie XML do momentu odłączenia i ponownego podłączenia USB. Poprawiono średnią wartość mocy wyświetlaną dla całej jazdy w historii. Usunięto filtrowanie z danych mocy zapisanych w plikach historii. Dokonano pewnych korekt do języków polskich i portugalskich. Zmiany wprowadzone w wersji 2.40 do 2.50: Wdrożona zmiana, aby umożliwić użytkownikowi dostęp do opcji Map Setup dla utworów, które pozwolą na pokazanie tego utworu na mapie i jakiego koloru ma to wyświetlać. Dodano możliwość ustawiania zachowania ponownego obliczania trasy w trasie menu. Użytkownik może ustawić ją na Automatyczne, Wyłączone lub Powtórzone. Naprawiono problem z długimi trasami zamykaniami. Naprawiono błąd, gdy Autopause i StartStop nie były zapisywane w plikach historii. Mogłoby to również spowodować, że kursy utworzone w tej Historii nie będą rejestrować tych czasów. Naprawiono problem z plikami historii, które czasami nie były przesyłane z powodu nieprawidłowych danych. Poprawiono niedokładne wzniesienie podczas poruszania się do iz obszarów o wyraźnie różnej wysokości lub ciśnienia atmosferycznego. Poprawiono stały wzrost wysokości w pierwszych kilku punktach. Dodano możliwość usuwania utworów. Naprawiono błąd, gdy prędkość spadnie do 0 przechodząc przez zakręty. Naprawiono problem, gdy przeglądanie kursu na mapie przebiegło w złym miejscu. Stałe problemy inicjowania barometru w sytuacjach, gdy urządzenie jest wyłączone i włączane ponownie w ciągu 5 minut w tej samej lokalizacji. Naprawiono problem z listą kursu, w którym można zastosować działania na niewłaściwy kurs. Naprawiono problem, w którym linie tras zostały wyciągnięte na szczycie dróg. Naprawiono błąd związany z powtarzaniem autouzbrojenia podczas używania czujnika kół. Naprawiono problem z utworzeniem Workout z wybranym językiem hiszpańskim. Poprawiono niemieckie tłumaczenia. Zmiany wprowadzone w wersji 2.30 do 2.40: Naprawiono problem, gdy zatrzymanie i ponowne uruchomienie timera może spowodować nieprawidłowe punkty. Naprawiono błąd, w przypadku gdy w czasie zatrzymywania i ponownego uruchamiania timera może zostać zarejestrowana nieprawidłowa wartość. Popraw kontrolę baterii, aby usunąć niezamierzone zamknięcia. Naprawiono problem, gdy dane czujnika prędkości nie były używane, gdy sygnał GPS stracił. Naprawiono problem, w którym można było nagrać niską lub 0 prędkość przed zakrętem. Zmiany wprowadzone w wersji 2.20 do 2.30: usunięto ograniczenie czasowe z nagrywania historii. Usuwanie historii za pomocą menu na urządzeniu spowoduje także usunięcie pliku historii z pamięci masowej. Naprawiono błąd, w którym można było gromadzić średnie i kalorie po automatycznym wstrzymaniu. Naprawiono problem z datami treningu, które mogą być nieprawidłowe podczas oglądania podczas ładowania z komputera. Naprawiono błąd, gdy ustawienia nie były czasami zapisywane, gdy GPS został wyłączony. Podczas tworzenia kursu urządzenie nie będzie już wyświetlać historii, która nie ma danych o punkcie ścieżki. Poprawny problem z powtarzaniem auto-pauseresume podczas uruchamiania. Naprawiono błąd, gdy trasy utworzone w programie MapSource mogą mieć nieprawidłowe punkty po załadowaniu do Edge. Naprawiono problemy przy obliczaniu całkowitego wyniesienia. Naprawiono problem z klątwą kreską, a elewacja nie uległa zmianie. Dodano kategorię Rozrywka na liście POI. Szybsze wyszukiwanie w Find Cities. Naprawiono błąd, gdy rozmiar koła nie był automatycznym kalibrowaniem. Naprawiono problem, gdy jednostka nie powraca do poprzedniego ekranu po ponownym obliczeniu trasy. Dodano pasek postępu dla aktualizacji oprogramowania. Dodano możliwość trafienia na LEFTRIGHT w celu przełączania się między stronami z programem Bike Computer a stroną Course Points. Naprawiono problem z wyświetlaniem danych na stronie danych. Zezwalaj na W GÓRĘ i W DÓŁ, ​​aby wyzerować dolny panel danych na ekranie Czat Czasu. Naprawiono kilka problemów, które umożliwiłyby utworzenie niewłaściwego kursu, który zakończył się zaraz po naciśnięciu przycisku Start. Naprawiono błąd, gdy niektóre języki (Svenska, Magyar, Slovensky) nie działałyby przy użyciu strony kompasu. Naprawiono błąd, gdy zainstalowano więcej niż jeden zestaw map, jednostka wyszukuje tylko adresy na najbliższym zestawie map. Naprawiono błąd, w którym klawiatura nie będzie natychmiast aktualizowana podczas przełączania trybów. Lepsze obliczanie trasy. Naprawiono problem z Arriving At. nie zawsze wskazuje cel. Wyłączone panoramowanie na mapie wyświetlane na stronie czasowej kursu. Naprawiono problem, gdy Profil Podwyższenia Kursu pokazuje prostą linię podczas długich działań. Dodano średnią moc do danych okrążenia w formacie XML. Zaktualizowano wiele niemieckich tłumaczeń. Naprawiono błąd, w przypadku gdy okrążenie w trybie auto-pausemanual powoduje okrążenie o długości 0. Zmieniono poziom powiększenia, w którym pojawiają się miasta i wioski na podstawie rozmiaru, które pomagają rozwinąć mapę. Zwiększ liczbę kalorii, które mogą być wyświetlane na stronie totalizatorów historii. Dokonano pewnych zmian w celu ograniczenia zgłaszania prędkości 0 przy użyciu GSC10. Zmiany wprowadzone w wersji 2.10 do 2.20: dodano więcej obsługi liczników energii. Dodano czujnik ANT wykrył wiadomości. Dodano pola Max Power, Last Lap Max Power i Kilojoules. Napraw problem z zablokowaniem na stronie mapy. Dodano pasek postępu do odczytywania nowych danych zapisanych w czasie włączania zasilania. Dostosowania do zmniejszenia skoku prędkości. Zwiększona wewnętrzna pamięć punktu trasy umożliwiająca obsługę dłuższych tras. Poprawiono wyświetlanie strony transferu ANT-ANT w trybie nocnym. Naprawiono problem z dostosowaniem jasności podświetlenia. Stałe średnie okrążenia nie zostały poprawnie usunięte, gdy użytkownik zatrzyma timer, okrążenia i ponownie uruchomi timer. Naprawiono problem z mocą nie aktualizującą. Dodano wiadomości o sukcesie kalibracji mocy. Podczas ładowania akumulator nie powinien już wyświetlać mniej niż 100. Dodano obsługę SiRF InstantFix w celu zwiększenia szybkości początkowej naprawy GPS. Naprawiono błąd, gdy naciskanie przycisków miałoby wpływ na wysokość. Wykonane żądanie funkcji umożliwiające usunięcie wszystkich punktów drogi z urządzenia. Dodano element Miejsc do menu wyszukiwania. Poprawiono problem w przypadku wyszukiwania adresu zawierającego konkretną ulicę (ulica, okrąg itp.) Zamiast nazwy ulicy. Wyświetlona lista Historia śledzenia jest obecnie filtrowana, aby wyświetlić tylko przejazdy, które zawierają dane o położeniu. Naprawiono błąd, gdy niektóre kombinacje map nie działały razem. Zmiany wprowadzone w wersji 2.00 do 2.10: zaktualizowane tłumaczenia niektórych języków. Naprawiono problem z aktualizacją systemu GPS przy użyciu usługi WebUpdater. Poprawiono problemy z plikiem UserProfile. Rozmiar koła jest domyślnie ustawiony na 0. To powodowało problemy z Centrum szkoleniowym. Poprawiono kursy obsługi błędów bez informacji o odległości. Zmieniony wskaźnik baterii na pasku menu i stronie GPS mają być czerwone, gdy poniżej 15 procent jest pełnych. Naprawiono problemy z uśrednieniem mocy i kadencji. Dodano informacje o prawach autorskich do ekranu poweron. Wymagania systemowe Kompatybilny z IBM komputer z systemem operacyjnym Windows XP lub nowszym i dostępnym portem USB. Zawsze kalibruję moje rowery wartości obwodowej kół, używając średnio trzech pomiarów koła (w tym całkowicie napompowanej opony), więc ufam, że moje polarne czujniki prędkości komputera są dokładne. Jechałem z przyjacielem na trasie 60 mil na kilka tygodni wstecz i zauważyłem pod koniec jazdy, że jego krawędź 705 cytowała dość inną szybkość dostępu do mojego komputera Polar. On dostał czujnik prędkości krawędzi, ale wyraźnie czujnik nie był w grze podczas tej jazdy. Spędziliśmy 20 minut, a więc wykonując kilka obliczeń, używając mojego urządzenia Polar do testowania i stwierdziłem, że Edge705 korzysta tylko z czujnika prędkości, gdy wyraźnie to ustawię to za pośrednictwem jednego z menu, którego nie pamiętam dokładnie zestawu menu używanych do przełączania czujnik jest włączony, ale pamiętam, że opcja menu jest gdzieś dość oczywista. Nieporozumienie jest spowodowane następującymi czynnikami: Podręczniki Garmin dla wersji 705 i 500 odnoszą się tylko do kadencji, która jest ciągle rejestrowana przez zainstalowany system GSC-10. Podręcznik informuje, że bez zainstalowanego systemu GSC-10 szybkość i odległość są obliczane z GPS, co wiemy. Ale instrukcje nie mówią jednoznacznie, że prędkość i odległość pochodzą tylko z GSC-10, a także, czy 705 działa jak 305. Kiedy sprzedano 305, GSC-10 sprzedawano jako czujnik, który zapewniał kadencję, a także zapewniał prędkość kiedy pojawiły się noweak dane GPS. Wydaje się, że tak się dzieje i pomimo pytania zadanego na forum Garmin, nikt z firmy Garmin nie odpowiedział na pytanie o to, jak działa 705 (w wątkach, które przeczytałem), chociaż nie przeglądałem forów Garmin w tej sprawie w zeszły rok. Z osobistego doświadczenia wydaje się, że różnica w szybkości ponownego uruchamiania automatycznego przy włączonym i bez włączonym GPS, przy użyciu GSC-10 w obu przypadkach. Simon G. wszystkie akcesoria muszą być połączone z głowicą, aby mogły działać. Dopóki GSC-10, HRM lub Power Meter są sparowane, dane są przesyłane do 705. Nie wiem o innej stronie, na której można włączyć czujnik. Każdy inny użytkownik z 705 użytkowników wie o czymkolwiek GARMIN BNIE WIEDZIEJ Wystarczy umieścić go w łóżku, pytanie: jak Edge 605705 rejestruje prędkość, kadencję i odległość przy użyciu czujnika SpeedCadence GSC 10 Odpowiedź: Odległość, prędkość i kadencja są obliczane przy użyciu różnych metody, gdy na krawędzi 605 705 jest używany czujnik SpeedCadence GSC 10. Informacje są obliczane w następujący sposób: Odległość - Edge 605 705 wykorzystuje prędkość GSC 10 do obliczania odległości. Jeśli urządzenie nie używa GSC 10, to odległość jest obliczana przez GPS. Prędkość - jeśli używany jest GSC 10, ale nie jest skalibrowany, informacje o prędkości będą pochodzić z GPS. Jeśli kalibrowany jest GSC 10, informacje o prędkości pochodzą z czujnika SpeedCadence. Cadence - Cadence zawsze pochodzi z GSC 10. Czy te informacje odpowiadały na Twoje pytanie Tak - to w pełni omówione moje pytanie Nopartially - będę kontynuować wyszukiwanie Nie - chciałbym złożyć dalszy e-mail Nie - chciałbym zaproponować zmiany lub dodatki Inne zalecane linki Edge 605 Edge 705 Inteligentniejszy niż przeciętny niedźwiedź. antfly napisał (a): GARMIN KNOWLEDGE BASE. Ktoś powinien poinformować Garmin Knowledge Base, że 605 nie jest zgodny z GSC-10. Więcej problemów, ale wciąż żyje. schweiz napisał (a): Alleluia Dzięki za odkrycie, że Antfly Now, nowe pytanie .. jak blisko wszyscy biegnij ramię czujnika prędkości na magnes kołowy. Zarówno w BMC, jak i VN, nie można podciągać ramienia za łańcuch z powodu luzu tak, że ramię musi się trzymać. Jest tak blisko, jak się ośmieliłem, szczególnie w BMC, który ma prostokątne pobyty, a zatem GSC-10 nie jest dobrze osadzony. Mój 705 jest w rozmiarze koła automatycznego, gdy używam go na wszystkich rowerach i na różnych kołach i nie przejmuj się przełączaniem profilu rowerowego po przełączeniu rowerów. Od czasu do czasu otrzymuję komunikat Obliczony rozmiar koła po kilometrze, ale częściej niż nie ja. Im początkowo myśleć, że Im utraty danych, chociaż prędkości i odległości zawsze wydają się tally-1 z innymi komputerami niegarminowymi na przejażdżkach klubowych. Z pewnością najprostszym rozwiązaniem jest utworzenie profilu dla każdego roweru. Co najmniej trzy z nich, jeśli masz więcej. Ustawienie profilu trwa tylko kilka minut. Mam profilowane profile, ale zawsze skończyło się na zapominaniu o ich zmianie, tak jak mówiłem w poprzednim poście, po prostu nie przejmuję się. Również jeśli przełączysz koła między rowerami, to jest (co prawda małe) różnica, dlatego po prostu zostawiam wszystko na auto i po prostu jeździć. Byłem bardziej zainteresowany, jeśli inni użytkownicy otrzymują częste obliczanie rozmiaru kół, co może oznaczać, że Im szybkość z GPS, ponieważ czujnik nie jest skalibrowany (może dlatego, że jest zbyt dużo spadków na czujniku koła - stąd moje pytanie ponownie. pozycjonowanie) Bateria w GSC-10 jest ok, jak mam cadence nie ma problemu. amaferanga napisał: Automatyczna kalibracja wydaje się działać przez większość czasu, ale od czasu do czasu rzuci chwiejność, dlatego ogólna rada jest zawsze wprowadzanie obwodu obwodu ręcznie. Czy można liczyć na 705 użytkowników, którzy używają kalkulatora rozmiaru kółek automatycznych, potwierdzają, czy otrzymują one obliczoną wielkość kółka każdej jazdy Tak, po około 10 minutach jazdy. Wyłączyłem je, ponieważ rzuciło się chwiejąco na turbo. Ja nie mam 705, ale 305 i 500 i jeśli masz profile ustawione, ale dont przełączyć go na prawidłowe dla roweru to wont podnieść czujnik w ogóle. Jeśli nie masz profilu, kalibruje go na początku każdej jazdy. Ja dont patrzymy jak to może auto-kalibrować na turbo kiedy wy nie ruszacie się. Ostatnio edytowane przez antfly dnia Fri 03, 2017 15:41, edited 2 razy w sumie. Mądrzejszy od średniego niedźwiedzia. amaferanga napisał: Automatyczna kalibracja wydaje się działać przez większość czasu, ale od czasu do czasu rzuci chwiejność, dlatego ogólna rada jest zawsze wprowadzanie obwodu obwodu ręcznie. Czy można liczyć na 705 użytkowników, którzy używają kalkulatora rozmiaru kółek automatycznych, potwierdzają, czy otrzymują one obliczoną wielkość kółka każdej jazdy Tak, po około 10 minutach jazdy. Wyłączyłem je, ponieważ rzuciło się chwiejąco na turbo. hmmm, musimy zrobić trochę dochodzenia. Również Ive nie miał żadnych problemów na rolkach. Mam ten weekend. antfly napisał: Ja nie mam 705, ale 305 i 500 i jeśli masz profilowane, ale nie przełączaj go na prawidłowy dla roweru to wont podnieść czujnik w ogóle. Jeśli nie masz profilu, kalibruje go na początku każdej jazdy. Jego oczywiście nie będzie pracować na turbo bez profilu założyć. Hmmm, to chyba dla mnie takiego. Mam profile skonfigurowane, z każdym z nich ustawione na auto, ale jak powiedziałem wcześniej, nie przechodzę między profilami, ale będzie aktywny. Właśnie włożyłem 705 na każdy rower z GSC-10. Otrzymuję 2 wiadomości. Wykryto monitor HR i wykryto czujnik Cadence, a jeśli jest zainstalowane koło, zostanie wykryty miernik mocy. Zeruję licznik energii, po prostu jeżdżę i dane są rejestrowane. Nawet uciekłem się do pozostawienia go na 1 sekundy nagrywania, ponieważ zapomniałem przełączyć się między nagrywaniem inteligentnym a nagrywaniem na sekundę. Powtarzam się. GPL geeks - poruszający się czas W powiązanym zapytaniu nadal nie mam pojęć, dlaczego pola na quotTimequot quotMoving Timequot i Zanotowany czas oczekiwania na połączenie Garmin może się różnić. Jeśli co najmniej dwie z nich są takie same, to mierzę tylko czas, jaki upłynął od przejażdżek, co najprawdopodobniej sprawia, że ​​wyglądają one demoralizalnie powolnie. Powyższe stwierdzenia nie zostały ocenione przez Administrację ds. Żywności i Leków Więc rozbieżność, która dotyczy Ciebie, jest czas zatrzymania 3:25 na krawędzi 800 w porównaniu z 2:37 na krawędzi 705 Szczerze mówiąc, ta różnica jest na kilka sekund, odbierać dowolną liczbę miejsc. A skąd wiesz, co to jest numer kwotowy Może to zająć kilka sekund, zanim wysiądziesz na rowerze lub przed włączeniem lub wyłączeniem GPS na początku lub na końcu jazdy, więc rzeczywista przestana jest ponad 3 minuty Jeśli chodzi o małe błędy, które widzisz, być może dwie jednostki nie mają tej samej progowej prędkości dla tego, co zostało zatrzymane. Ścieżki GPS mogłyby pobierać próbki z różnych stawek, więc analiza Topofusion widzi, że ma więcej czasu zatrzymania niż inne między punktami. Jeśli jeden GPS jest mniej dokładny, ruch losowy może wyglądać na ruch na jednej jednostce. Zazwyczaj widzę czas i czas, który upłynął, jako identyczny. Również pauza bez pieczęci GPS nie ma znaczenia dla ścieżki GPS, która rejestruje punkty w danym miejscu i czasie. Chyba cudzysłowie oznacza, że ​​zatrzymuje się nagrywanie To może wyjaśnić, dlaczego czas i czas, który upłynął, nie są identyczne dla ścieżki Edge 800. W każdym razie, jego trudne do zrozumienia, dlaczego różnica bez widzenia rzeczywistych punktów danych. W ciągu 8 godzin jazdy często widzę różne komputery i strony internetowe, dając nieco inne przerwane czasy od 1:15 do 1:30 godzin. Myślę przede wszystkim o progowej prędkości poruszania się, jak również o innych czynnikach, o których wspomniałem powyżej. Jeśli chodzi o 4 godziny przerwy w długiej podróży. Ponieważ rzeczywiście obejmowałeś dystans podczas tego przypuszczalnie zatrzymanego czasu, podejrzewam, że twoja prędkość była często pod próg prędkości w przypadku zatrzymania. Ponownie, jeśli widzę dane, może się dowiem więcej. Nie jest wolny, robi więcej MTB czasu. Garmin Connect Originally Posted by BigLarry Zatem rozbieżność, która Cię dotyczy, to czas zatrzymania 3:25 na Edge 800 w porównaniu z 2:37 na Edge 705. Powyższe cyfry są po uruchomieniu przez Topofusion. Numery po prawej stronie pochodzą z firmy Garmin Connect, co wskazuje na znacznie większą różnicę. Nie było sposobu, w jaki zatrzymałem się przez 17 minut, 800 zarejestrowanych do jazdy wczoraj. 7 minut nagrane przez 705 wydaje się prawdą. yeah, zgadzam się, że theres prawdopodobnie kilka drobnych różnic łączących się, aby stworzyć różnicę w zatrzymanym czasie widać. Po pierwsze, wygląda na to, że dwa odbiorniki zaczęły się nieco inaczej. Chciałbym również zabezpieczyć moje zakłady, że automatyczna pauza dla obu jednostek ma nieco inne prędkości odcięcia. Ja, na przykład, nie używam automatycznej pauzy. 800 zgłoszone przez GC wydaje się bardziej przypuszczać, że twój czas spędzony został zatrzymany. Co sugeruje, że prawdopodobnie myślałeś, że zostałeś zatrzymany w czasie, kiedy po prostu poruszasz się bardzo powoli. Jestem nieco powolnym jeźdźcem, dlatego nie używam auto pauzy. Topofusion wydaje się ignorować coś, co zgłasza GC, ponieważ te wartości są bardzo bliskie w TF. Originally Posted by Wherewolf Numery, które cytujesz powyżej są po uruchomieniu przez Topofusion. Numery po prawej stronie pochodzą z firmy Garmin Connect, co wskazuje na znacznie większą różnicę. Nie było sposobu, w jaki zatrzymałem się przez 17 minut, 800 zarejestrowanych do jazdy wczoraj. 7 minut nagrane przez 705 wydaje się prawdą. Dzięki za wyjaśnienie, co ci przeszkadzało. Widzę też wiele innych rzeczy bardzo nieparzystych, takich jak szybkość poruszania się w wynikach Topofusion w porównaniu z Garmin Connect, przy średniej prędkości od 1,5 MPH do 6,8 MPH. Tak, 17 minut jest duża w stosunku do 7 minut. Ale w porównaniu do ogólnych 230 minut jazdy, to tylko mały błąd w statystykach. Znowu może to być dowolna liczba rzeczy, począwszy od częstotliwości pobierania próbek do progu prędkości, na którym GPS uważa, że ​​się zatrzymałeś. Może szukasz ustawienia dla szybkiego kwintetu, ale Garmin Connect ma wiele możliwości ustawiania takich podstawowych parametrów. Być może więcej (lub mniej) punktów na torze pomoże Dwie utwory mają taką samą liczbę punktów Nie wolno, robi więcej czasu na MTB. Auto pauza Napisane przez NateHawk Chciałbym również zabezpieczyć moje zakłady, że pauza automatyczna dla obu jednostek ma nieco inne prędkości skoku. Ja, na przykład, nie używam automatycznej pauzy. 705 nie było na auto pauzie. The 800 był na auto pauzie na 0 mph i to stale beeped żeby pozwolić mnie wiedzą to działa. Wydawało się, że robi świetną robotę. Próbowałem wstrzymać auto na 800 dla tej jazdy ponieważ wszystkie moje poprzednie jazda została wykonana bez niego i przestały były. Obie jednostki zostały uruchomione i zatrzymane w ciągu kilku sekund. Garmin Connect udostępnia trzy godziny na stronie Szczegóły: Time Time to czas nagrywania zgłaszany przez urządzenie. W przypadku urządzeń fitness powinno to być równe wartości czasu podanej w urządzeniu. W przypadku innych urządzeń powinno to być równe kwocie czasu, jaki upłynął od faktycznego rozpoczęcia i zakończenia działalności. Avg SpeedPace opiera się na wartości Time. Czas ruszania Garmin Connect oblicza czas przemieszczania, usuwając ilość czasu, gdy użytkownik jest zatrzymany. Jest to przydatne dla klientów, którzy przesyłają czynności z urządzeniem Garmin, które albo nie mają funkcji AutoPause, albo wyłączono funkcję AutoPause. Dla osób, które włączyły funkcję Automatycznego włączania, lub wciśnij przycisk Zatrzymaj i Start w środku aktywności, Czas ruchomy powinien być bardzo zbliżony lub równy Czasowi. Śr. Moving SpeedPace jest oparty na wartości Moving Time. Czas, jaki upłynął Garmin Connect oblicza czas, jaki upłynął od czasu rzeczywistego rozpoczęcia i zakończenia aktywności. Jest to pomocne dla klientów z urządzeniem Garmin, które mają włączoną funkcję Automatycznego włączania, lub wciśnięciem przycisku Zatrzymaj i Start w środku aktywności. Dla tych, którzy nie mają funkcji AutoPause lub mają wyłączoną funkcję w urządzeniu, czas, który upłynął, powinien być bardzo zbliżony do czasu. Ponownie: Garmin Connect - FAQ Jak są zdefiniowane godziny przy Garmin Connect Garmin Connect oblicza czas przenoszenia przez usunięcie czasu, gdy użytkownik jest zatrzymany. Jest to przydatne dla klientów, którzy przesyłają czynności z urządzeniem Garmin, które albo nie mają funkcji AutoPause, albo wyłączono funkcję AutoPause. Dla osób, które włączyły funkcję Automatycznego włączania, lub wciśnij przycisk Zatrzymaj i Start w środku aktywności, Czas ruchomy powinien być bardzo zbliżony lub równy Czasowi. Odczytywanie wpisu o Przenoszeniu Czasu, 705 jest obliczane, a 800 jest rejestrowane. Przeczytałem powyższe, co oznacza, że ​​800 danych jest prawdopodobnie bardziej dokładne, pomimo twojego uczucia, że ​​jest daleko. Zawsze jest sygnał z qudriftquot. W słabym sygnale, stromym zboczu na północ, dużym lesie dębowym, mogę jechać 25 mph i jednostka jedzie do pauzy przez kilka sekund. Zatrzymując się na próbę przerwy w cudzysłowie, położyłem rower na dole i wielokrotnie powtarzałem automatyczny pauz. Każdy z nich będzie niedokładnym zapisem, ponieważ błąd quotmovingquot vs quotstoppedquot jest niewłaściwy ze względu na dryf sygnału. Istnieją również różnice w czułości zysku pomiędzy różnymi urządzeniami o tym samym modelu, nie mówiąc już o różnych modelach. Żetony w każdej jednostce są różne. Podejrzewam, że nie dostaniesz ostatecznej odpowiedzi na to, co jest słuszne. Nawet ten sam GPS na tym samym torze będzie nagrywać inaczej ze względu na dryfowanie za każdym razem. Ja nawet nie chcę dostać się do różnic w barometrycznym ciśnieniu dzień do dnia, lub godzinę do godziny. Mam setki utworów, aby udowodnić, że od 2005 roku. Patrząc na dane TF, muszę się zastanawiać nad tym ustawieniem: Zakładki Units - Konfiguruje jednostki odległości i współrzędnych. Minimalna prędkość, którą trzeba wziąć pod uwagę: Przeprowadzenie kalkulacji czasu jest wykorzystywane w kilku miejscach programu. Ta wartość progowa kontroluje, jak szybko GPS musi poruszać się, aby być uznanym za kwotowanie. quot Istnieją znaczne różnice prędkości i tempa między nimi w grafice. Myślę, że obliczane są od czasu, który upłynął tylko w TF, więc spada obliczenia, ponieważ zawiera zatrzymany czas w 705 bez automatycznej pauzy, ale nie w 800 z automatyczną pauzą aktywną. Mimo to, czytanie i przeglądanie grafiki TF, nie ma sensu. Przeszukałem podręcznik TF i fora, ale nie mogłem znaleźć niczego na temat obliczania czasu poruszania się. Możesz zadzwonić do Scotta. Moim najlepszym przypuszczeniem są różnice w obu jednostkach. Id testu zarówno z auto pauza, i oba bez, aby zobaczyć, czy można znaleźć coś lepszego. Lekarz leczy, Natura robi dobrze - prawdziwy fortunkowy plik cookie Trasa CCCMB umożliwiająca dostęp do szlaku - SLO, szybkość budująca Usunięta z witryny Garmin Connect Użyłem jednego nagrań już od czasu, gdy dostałam swój 705 i grałem z włączoną i wyłączoną funkcją Auto Pause. Teraz trzymam to w mocy. Oto porównanie GC i TF. Jest to przejażdżka podmiejską do miasta na spotkanie z przystankami na świetle, pocztę, kawę, żywność naturalną, itp. Ciekawe, że GC daje mi kadencję i moc, gdy nie mam ani GSC-10, ani miernika mocy (a ja okaleczając się na wzgórzach odkąd byłem na śniadaniach płatków owsianych w tym punkcie). 18,43 mil (6,55 km pod górę, 4,48 mil zejścia, 7,38 mil mieszkania) 1048 stóp wzrostu całkowitego (890 stóp metrycznych) - 3,1 stopnia pod górę, 3,4 stopnia zjazdu 1:55:16 czasu (1:28:22 ruch, 0:26 : 54 zatrzymany) 0:04:46 szybkość (12,5 mph średniej prędkości, 40,6 mph maksymalna prędkość) Garmin Connect (czas jest cala 29:06 zatrzymany) "Lekarz leczy, Natura czyni dobrze - prawdziwą fortunę plików cookie CCCMB ścieżka pracy na szlak dostępu - SLO, CA Dzisiaj jechałem zwykłą trasą o długości 52 mili, a każdą sekundę wbijam Edge 800 na każdą sekundę i zatrzymuję się automatycznie po zatrzymaniu. Poniżej znajduje się porównanie statystyk z Garmin Connect i Topofusion. Jednostka kilkanaście razy zatrzymała się na chwilę w zwolnionym tempie. Ale to tylko dwie lub trzy minuty w ciągu ośmiu godzin. Ruchome czasy wydają się dość dokładne dla obu, a 6,8 mph porusza się tempo, a nie ogólne tempo. Więc jestem zadowolony z nowych zmian. Częstotliwość Topofusion jest zawsze nieco wyższa. Myślę, że ponieważ to czynniki w elewacji To moje zrozumienie z TF, jest to, że Scott stanowi hipotekę trójkąta, jeśli chcesz, faktoringu w elewacji do przebiegu. Próbowałeś robić auto pauza z niestandardową prędkością 2, 3 lub 4 mph zamiast po prostu przestałem musiałam to zrobić z moim 305 i trzymałem to z moim 705 teraz. Uważam, że trudno jeździć wolniej niż 3 mph, ustawienie ja używam. Lekarz leczy, Natura czyni dobrobyt - prawdziwy fortunkowy plik cookie Praca w trasie CCCMB dla szlaku dostępu - SLO, CA Jeszcze jeden test Czy kolejna jazda dzisiaj i poniżej to wyniki. Wiem, że niektórzy z was mają trudny czas ze zmianą, ale to wydaje się na lepsze. Ustawisz teraz własne kryteria pauzy, więc masz kontrolę nad tym, co jest uważane za czas ruchomy i przeciętną szybkość. Jedyna skarga to straciliśmy wszystkie ruchome czasy z poprzednich przejażdżek, jeśli nie korzystaliśmy z autopause. Ale możemy je odzyskać za pośrednictwem Topofusion, jeśli naprawdę tego potrzebujemy. Zatrzymałem się ponownie na autopauzę, ale dzisiaj niewiele przychodziło. Ostatnio edytowane przez Wherewolf 03-14-2017 w 12:53. Originally Posted by Wherewolf Czy robisz sprawę, dlaczego ta zmiana nie była świetnym pomysłem. Teraz przekazaj Garminowi konstruktywne informacje zwrotne. To oczywiście działało, gdy opuszczały mapy Google. Niefortunnie, zbyt wiele osób, które projektują rzeczy rzeczywiście ich nie używają. Na przykład. Uczę w tak zwanych klasach quotsmart, ale nie widać, że zostały one zaprojektowane przez ludzi, którzy faktycznie ich używają. Dobra rada, jak zawsze. Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą Garmin International. Z przyjemnością Ci pomogę. Przykro mi, ale ostatnia aktualizacja programu Garmin Connect została usunięta z Moving Pace Moving Time. Jeśli chcesz zobaczyć to pole danych, kliknij poniższy link i zostaw komentarz (pomysły Garmin Share). Ten formularz wysyła Twoją propozycję bezpośrednio do ekspertów ds. Innowacji. Proszę dać mi znać, jeśli masz dodatkowe pytania. Dziękuję i świetnie się z wami Z poważaniem, Michael G. Specjalista ds. Wsparcia produktów Lekarz leczy, Natura czyni dobrobyt - prawdziwą fortunę plik cookie Praca w trasie CCCMB na szlak dostępu - SLO, CA Oryginalnie napisane przez Wherewolf Czy robisz sprawę, dlaczego ta zmiana nie był to świetny pomysł. Teraz przekazaj Garminowi konstruktywne informacje zwrotne. To oczywiście działało, gdy opuszczały mapy Google. Niefortunnie, zbyt wiele osób, które projektują rzeczy rzeczywiście ich nie używają. Na przykład. Uczę w tak zwanych klasach quotsmart, ale nie widać, że zostały one zaprojektowane przez ludzi, którzy faktycznie ich używają. Nie jestem pewien, że pójdę za tobą. Mówiłem o tym, jak twój problem nie rozwiązuje problemu. Poza tym skontaktowałem się z Garmin z konstruktywną informacją zwrotną. Nawiasem mówiąc, poking ludzi o stwierdzeniach, takich jak, wiem, że niektóre z was mają trudny czas z changequot jest mało konstruktywny, zwłaszcza, gdy brakowało oczywistego faktu. Originally Posted by Sh4wn Im nie jestem pewien, że pójdę za tobą. Mówiłem o tym, jak twój problem nie rozwiązuje problemu. Poza tym skontaktowałem się z Garmin z konstruktywną informacją zwrotną. Nawiasem mówiąc, poking ludzi o stwierdzeniach, takich jak, wiem, że niektóre z was mają trudny czas z changequot jest mało konstruktywny, zwłaszcza, gdy brakowało oczywistego faktu. Przebywałeś za punktem Whowolfs. Zgodził się z tobą. Może potrzebujesz więcej kawyJak lekarz leczy, Natura robi dobrze - prawdziwy fortunkowy plik cookie CCCMB ścieżka pracy dla szlaku dostępu - SLO, CA Originally Posted by Sh4wn Im nie jestem pewien, że za tobą. I was making a point about how your point doesnt address the problem. I said quotYou are making the case why this change was not a great idea. Now provide some constructive feedback to Garmin. quot You cant follow that I dont run Garmin so provide feedback to them. Originally Posted by Sh4wn By the way, poking at people with statements like, quotI know some of you have a difficult time with changequot is hardly constructive, especially when you missed an obvious fact. Some people who post here do have a problem with change and they act like it is the end of the world. It is especially annoying to hear people complain about a free service. Much more important stuff in the world to worry about. ltiframe widthquot420quot heightquot315quot srcquotyoutubeembed8r1CZTLk-Gkquot frameborderquot0quot allowfullscreengtltiframegt Originally Posted by Wherewolf I said quotYou are making the case why this change was not a great idea. Now provide some constructive feedback to Garmin. quot You cant follow that I dont run Garmin so provide feedback to them. Some people who post here do have a problem with change and they act like it is the end of the world. It is especially annoying to hear people complain about a free service. Much more important stuff in the world to worry about. ltiframe widthquot420quot heightquot315quot srcquotyoutubeembed8r1CZTLk-Gkquot frameborderquot0quot allowfullscreengtltiframegt No I dont follow that. You appear to have assumed that (1) I didnt already contact Garmin and (2) that I was complaining about Garmin when in fact I was pointing out that your statement about the change being for the better was invalid. But, maybe I still havent had enough coffee. Also, Ill take people complaining about Garmin over people complaining about other forums members any day. Im sorry they annoy you but in the end their complaints may lead to getting this feature re-instated. As for free . according to posts on the Garmin forum, this feature existed when people paid Garmin for their devices and now that feature and their data is gone. I think they have a right to complain. Last edited by Sh4wn 03-14-2017 at 08:48 PM.

No comments:

Post a Comment