Wednesday 6 December 2017

Octa forex mt4


Oficjalna strona OctaFX Review Odwiedź stronę Penchant for Passing the Buck Numer konta: 357169 To jest mój drugi numer w OctaFx i tym razem daję im 1 gwiazdkę. Mój pierwszy problem był prosty i wymagał 4. próby rozmowy, aby zidentyfikować problem, aby móc go rozwiązać. Dostałem dwa hasła i użyłem hasła dla inwestorów, który uniemożliwiał moim koncie transakcję i kopiowanie od dostawcy sygnału. Powinienem był użyć hasła sprzedawcy i zostało to rozwiązane na moim czwartym czacie. W pierwszych trzech rozmowach zawsze wskazywałam na dostawcę sygnału i MQL5, gdy cały ten problem jest po prostu z moim hasłem z OctaFx. Tym razem problem jest przerażający, ponieważ jest już integralności systemu MT4, którego używam do handlu z nimi. Moje konto jest powiązane z dostawcą sygnału, w którym automatycznie otwiera się i zamyka pozycję w zależności od pozycji dostawcy. 13 stycznia 2017 r. Dostawca sygnału otworzył pozycję sprzedaży dla EURUSD na poziomie 1.06271 i zamknął się na poziomie 1.06213, co powinno być zyskiem. Zamiast tego, moje konto samo zamknęło swoją pozycję (nie zainicjowaną przeze mnie lub dostawcę sygnału) podczas najniższego wypłaty handlu, co spowodowało straty. Skontaktowałem się z recepcjonistką OctaFX0 i powiedziano mi, że nie mogę pomóc. Początkowo złoto zostało przekazane dostawcy sygnału, jak poprzednio, ale kiedy wyjaśniłem, że dostawca sygnału otwierał i zamykał pozycję z zysku i przyczynę poniesienia straty, ponieważ moje konto zamknęło wcześniej swoją pozycję. AGain, przekazano mi meta-cytaty, stwierdzając, że to nie ich problem, jeśli system, który mi zleciłeś, aby handlować z tobą, ma problem z uczciwością. To przeraziło mi gówno, ponieważ oznaczało to, że konto OctaFx zamyka pozycje samodzielnie podczas najmniejszego wycofania tej pozycji. Robiłam to właśnie przed próbą, zanim napiszę większe pieniądze na większe zakupy. Dobra rzecz zrobiłem bardzo konserwatywną ekspozycję, aby sprawdzić, jak wszystko dzieje się z OctaFx. to straszne. Co, jeśli ekspozycja jest duża, OctaFx po prostu zamknie pozycję na własną rękę, a następnie powie mi, że nie mogą mnie porozmawiać z jakimś podmiotem, z którym nie rozmawiałem. Ze wszystkich napotkanych problemów jestem przekazywany komuś innemu. Nie, nie polecam tego brokera. Odpowiedź od OctaFX Rep przedłożona 16 sty 2017: Drogi Panie Henares, Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. O ile nam wiadomo, Twoje zlecenia zostały zainicjowane przez sygnał, którego używałeś. (Jeśli masz jakieś ekrany drukowania zamówień, proszę, podziel się nimi na forum). Jak już podkreśliliśmy, sygnał zakupiony w systemie MQL5 nie jest częścią OctaFX i jego usług. System MQL5 jest częścią MetaQuotes, programisty MetaTrader 4 i nie ma połączenia z OctaFX. Jedyne, co robimy, to okazja do handlu na platformie MT4. Ponadto Dostawca Sygnału doesn039t handlu z OctaFX, więc ceny openclose mogą się różnić (różni brokery mogą mieć różnych dostawców płynności). Niestety sytuacja ta wykracza poza naszą siłę, więc skontaktuj się z dostawcą sygnału, aby uzyskać dalsze wyjaśnienia. Z poważaniem, OctaFX Rep. Fundusz zacytowany przez Octafx za 180 dni Uważaj na ukryty termin quotLock Up fundabot Oto moje doświadczenie: Mój numer konta to 2023884. Handlowałem z nimi przez ponad rok. Dopiero odkąd zacząłem zarabiać i zacząć wycofywać większą kwotę, pojawia się wszelki problem. Kiedy próbuję wycofać z nich 72.500 USD od nich w listopadzie, odejmują pieniądze z mojego konta i tylko mi jeden dzień później: (1) muszę ponieść 4,9 opłaty transakcyjnej za moją kwotę wypłaty3,9 dla wszystkich transakcji przychodzących i 1 na transakcjach wychodzących (2) Kolejne 3,625 USD to trzymiesięczna aukcja z tego powodu, że Neteller ma rezerwę na patenty na 5 pozycji przez 180 dni. Ponownie zostałem zamknięty z tego samego powodu, dla którego Neteller utrzymuje 5 w zawieszeniu przez 180 dni, podczas gdy Skrill posiada 10 na 180 dni, więc kolejne 3,350 USD. Zauważ, że niektóre z zamkniętego funduszu to mój zysk, dlatego też jestem bardzo sfrustrowany tym, dlaczego powinny zablokować mój zysk, ponieważ zysk z działalności handlowej nie dotyczy depozytu w Neteller lub Skrill, ale mogę niechętnie zaakceptować opłacenie, ale jak mi to wytłumaczyłem mój punkt zamykania funduszu nie jest opłatą, nie mają prawa pytać mnie z kolei, aby podzielić się z nimi ciężarem, które są w posiadaniu rezerwy. Nie ma wzmianki o takim układzie w dowolnym miejscu umowy, gdy otwieram z nimi konto. Teraz mój fundusz jest nadal wstrzymany w momencie pisania ponad 11 miesięcy 11 stycznia poinformowałam nas, piszę o armii pokoju Forex i wciąż czekam na ich dalsze odpowiedzi Odpowiedz przez OctaFX Rep zgłoszone 13 stycznia 2017: Szanowni Państwo, Siu Man Kit, Przykro nam słyszeć, że są niezadowoleni z naszych usług. Jednak zgodnie z punktem 13.7 naszej Umowy z klientem, w przypadku, gdy konto zostało zdeponowane na różne sposoby, wypłata zostanie dokonana za pomocą tych samych środków proporcjonalnie do zdeponowanych kwot. Obawiamy się, że naruszałeś zasady dotyczące depozytu za wypłatę przy użyciu różnych systemów płatności i sfinansuj kwoty do depozytu i wypłaty. Zwykle robimy wszystko, aby nasz klient był jak najbardziej komfortowy, i dlatego właśnie pokrywamy system płatności 039 pakietów. Zgodnie z pkt 13.18 umowy z klientem nie jesteśmy jednak zobowiązani do pokrycia opłat we wszystkich przypadkach. Niestety, w Twoim przypadku i z powodu naruszenia zasad dotyczących wypłaty depozytu, musieliśmy podjąć decyzję o przeniesieniu odpowiedzialności za wstrzymanie. Pamiętaj, że po prostu musimy przejąć system płatności systemu 0, a my osobiście nie zablokowaliśmy funduszy. Mamy nadzieję na twoje zrozumienie tutaj. Prosimy o kontakt z naszym wsparciem w przypadku jakichkolwiek dalszych pytań. Z poważaniem, OctaFX Rep. Uważaj, bądź ostrożny, bądź ostrożny. otworzyłem konto na żywo z tym brokerem i zdeponowałeś moje pieniądze, z jednego powodu byłem zobowiązany do wycofania z nich pieniędzy, odliczyli mnie 120,9 nas nawet depozyt i wypłaty są darmowe, jak twierdzą na swojej stronie, i wysłali mi e-mail, że opóźnią przetwarzanie wniosku. ich rozprzestrzenianie się też jest okropne. słuchaj przedsiębiorcy, jeśli chcesz odnieść sukces w tej dziedzinie poszukaj innego brokera, możesz łatwo wpłacić pieniądze, ale jeśli chcesz się wycofać, ukradnie tyle, ile mogą od ciebie. Odpowiedź OctaFX Rep przedłożona 30 listopada 2018: Drogi Dr Basel, Rozumiemy twój niezadowolenie. Jednakże, o ile widzimy, zdeponowałeś swoje pieniądze, trzymałeś je przez kilka dni, a następnie wycofałeś bez handlu. Sumą, o której wspominasz, jest prowizja z systemem płatności, którą musisz zapłacić w przypadku, gdy nie zaczniesz handlować. Jeśli miałbyś się z tym obstawić, prowizja za Ciebie wynosiłaby 0. Z pozdrowieniami, OctaFX Rep. Broker OctaFX jest bardzo etycznym brokerem i myślę, że dzięki stałej aktywności tutaj można je zobaczyć na FPA. Oni naprawdę dbają o swoich klientów. Żadnych problemów z wykonywaniem moich transakcji. Handluję z dwoma serwisami sygnalizacyjnymi i rzadko kiedy wykonuję samodzielne transakcje i nigdy nie mam problemów z tym, że transakcje te prawidłowo przechodzą na moje konto handlowe MT4. Dobra obsługa klienta. Tylko dwa wycofania. Obie pojawią się na moim rachunku bankowym w ciągu 48 godzin. Dobry broker do handlu z tym dba o swoich handlowców Odpowiedz przez OctaFX Rep zgłoszone 24 listopada 2018: Dziękujemy za zostawienie recenzji. Zawsze pozostajemy w naszych klientów039 usługi i cieszymy się, że jesteś zadowolony z nami handlu. Pozdrawiam, OctaFX Rep. OctaFX, broker, który służy jego celom. Po handlu już od jakiegoś czasu dowiedziałem się wiele rzeczy zarówno twardy jak i łatwy sposób. Moim głównym brokerem był OctaFX, ponieważ ich usługa była wystarczająco spójna, zwiększę moją ocenę do 5 gwiazdek. Ale polecam użytkownikom MT4, aby nie używali MT4 dostarczanego z OctaFX jako aplikacją przeglądarkową. Uzyskaj dane rachunku handlowego, pobierz i zaloguj się do oficjalnego klienta MT4, jest o wiele szybszy i oferuje więcej narzędzi i danych. ) Cze 23, 2018 - 4 Gwiazdki 23062018 Najbardziej niezawodny broker Prawdopodobnie. Handluję tylko z OctaFX przez tydzień i jest to pierwszy broker Forex, którego próbowałem po prostu z powodu recenzji i forów na tej stronie. Jedna rzecz, na którą mogę zdecydowanie powiedzieć, jest tak dobra. Otworzyłem mikro konto i zdeponowałem 19,50 EUR, 1: 500 dźwigni, pojechałem na rynek forex i zarobiłem 9,13 EUR zysku. Zażądałem 8 EUR odstąpienia od mojego konta Skrill i zajęło to mniej niż 10 minut. Kontynuacja tej spójnej usługi i podniosę moją recenzję do 5 gwiazdek w przyszłości. ) Odpowiedz OctaFX Hanna zgłoszony 28 czerwca 2018 Szanowny Daniele Pogosjans, Dziękujemy za recenzję Cieszymy się, że cieszysz się handlową z nami i mamy nadzieję, że zostawisz nam 5 gwiazdek w przyszłości To było miłe doświadczenie maklerskie do tej pory. Ich CS jest bardzo zdolny, a strona jest przystojna. Płynna wpłata i wypłata, podoba mi się. Odpowiedz przez OctaFX Rep zgłoszony 2 września 2018: Drogi Roald Veerag, Z przyjemnością słyszymy Twoje doświadczenia z nami jest pozytywny Pozdrawiam, OctaFX Rep. Najlepsza szybka realizacja transakcji przez Octafx. Instant W. D and other Odpowiedz przez OctaFX Rep zgłoszony 2 wrzesie, 2018: Drogi Aftab, dziękuję za Twoją opinię Oceniamy wszystkie opinie klientów039. Z poważaniem, OctaFX Rep. Kuwejt, Kuwejt Drodzy Admin Dodajcie tę recenzję do mojego poprzedniego zespołu Octafx, z którym skontaktowali się ze mną i wspomnieli, że popełnili błąd w sprawie moich dokumentów i mojego obywatelstwa i będą zadowoleni z otwarcia konta dla mnie i to nie będzie problem. 2018-06-25 Brak oceny HI Bardzo rasistowskie brokera, handlujące przez ostatnie 5 lat z Fxcm i im bardzo zadowolony z nich, ale szukałem brokera ctrader, aby oddać strzał i zobaczyć, jak ta platforma pomoże mojej branży. znalazłem oktafx i poproszę o otwarcie konta na żywo, gdy złożyłem dokumenty, poprosili mnie o przesłanie im również mojego rachunku telefonicznego, a następny e-mail to była ich odpowiedź:. zdecydowaliśmy się odrzucić Twoją prośbę, bo nie przyjmujemy handlu z Bliskiego Wschodu. więc poprosiłem mojego przyjaciela z Zjednoczonych Emiratów Arabskich, aby spróbować i powiedzieli mu to samo zapytałem innego przyjaciela z KSA i powiedział im, że chcę otworzyć konto w 100000 i mniej niż 1 godziny dostał konto na żywo im nie wiem, co to jest ich ocena w tym scenariusz. ale szczęśliwy, że nie przyjęli swoich dokumentów i następnego dnia otwieram moje konto w Pepperstone w Australii, a teraz próbuję ich konta ctrader. Dodane przez: OctaFX Rep on 2017-11-08 Treść: Szanowny Panie, Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Cenimy uczciwość i przejrzystość w każdym aspekcie naszej działalności. Oba cechy są ważnymi wartościami personelu OctaFX w codziennych operacjach. Dlatego Twoje słowa tak bardzo nas rozgrzewają. To, co sprawi, że twoja recenzja będzie jeszcze bardziej cenna, to unikanie nazywania w niej innych firm. Najlepsze życzenia z naszego działuZapewnia Trailing stop Oferty oczekujące na transakcję Jedno kliknięcie Trading Platforma bazująca na przeglądarce Trading przez API Minimalny rozmiar konta 5 Minimalna wielkość miejsca 0.01 lot Rodzaj spreadu Variable Typowy spread na EURUSD, pips 0,3 Minimalny spread na EURUSD, pipsach 0 Scalping Allowed Expert advisors Dozwolone instrumenty handlowe Cyfry po kropce 5 Poziom depozytu maks. 25 Stopień wygaśnięcia 15 Liczba par walutowych 43 Zabezpieczenie Transakcje overnight (swapy) Trailing stop Oferty oczekujące Jedno kliknięcie Transakcja na rynku telefonii komórkowej Automatyczny handel Minimalny rozmiar konta 5 Minimalna wielkość pozycji 0,01 lot Spread typ Zmienna Typowy spread na EURUSD, pipsy 1.1 Minimalny spread na EURUSD, pipsy 0.4 Skalowanie dozwolone Doradcy eksperci Dozwolone instrumenty handlowe Cyfry po kropce 5 Poziom depozytu maks. 25 Stopień wygaśnięcia 15 Liczba par walutowych 28 Hedging Trailing stop Oferty oczekujące Jedno kliknięcie trading Handel mobilny Zautomatyzowane transakcje Minimalny rozmiar rachunku 500 Minimalny rozmiar pozycji 0,01 lot Typ rozproszenia Zmienna Typowy spion d na EURUSD, pipsy 0,5 Minimalny spread na EURUSD, pipsy 0,4 Scalping dozwolone Doradcy eksperci Dozwolone instrumenty handlowe Forex 1: 200 Złoto srebro 1: 200 Wskaźniki 1: 200 Energie 1: 200 Cyfry po kropce 5 Poziom depozytu marginalnego 45 Stopień out 30 Liczba par waluty 28 153 recenzji o OctaFX prezentowane są tutaj. Wszystkie opinie są jedynie opiniami ich autorów, co niekoniecznie jest oparte na rzeczywistych faktach. Okta Kurniawan A. Indonesia. Rachunek handlowy 2XXXX6 czwartek, 28 maja 2018 r. Całkowicie sprzedaję 2 części do pełnego bonusu z octafx, Im Verry szczęśliwy z nim handluje .. dzięki za oktafx Aleksey. Ukraina. Rachunek handlowy 1XXXX0 sobota, 17 stycznia 2018 Octa-fx jest szarym brokerem-niski spread, szybka realizacja. Korzystanie z zasobów osobistych i wycofania funduszy. Bangladesz. Rachunek handlowy 58 niedziela, 4 stycznia 2018 Podoba mi się brokera, skontaktuj się z nami kierownik wsparcia Bangladeszu comtact mnie mój telefon 8801760492103 Ihar. Białoruś. Rachunek handlowy 2XXXX9 wtorek, 9 grudnia 2017 W warunkach zrozumiałych dla handlu w ramach brokkera OctaFX nie wygrał konkurencji, ale biorąc pod uwagę premię w wysokości 10, nie ma wady języka rosyjskiego. Muhammad Lutfi Khakim. Indonezja. Rachunek handlowy 1XXXX9 czwartek, 4 grudnia 2017 roku Cieszę się z Octa Forex. Dobry Broker. I teraz zyskuj zyski. sugiarto. Indonezja. Rachunek handlowy 1XXXX1 poniedziałek, 17 listopada 2017 r. Jestem zadowolony z handlu z octafx dali mi 8 witamy natychmiast bez depozytu i nie ma bardzo niskiej różnicy czasu, aby ją zdobyć. i pomóż mi ćwiczyć handel z brokerem OctaFX .. dobre szczęście ... Kazzu. Indonezja. Konto handlowe 1XXXX0 środa, 5 listopada 2017 OctaFX jest brokerem forex, który daje 8 premii dla nowych członków. OctaFX jest najlepszym brokerem, który rozpoczyna handel bez modelu (bonus bez depozytu). Tylko kilka dni handlowych, mam kwalifikacje do wycofania zysku. Mianowicie handlu 2 standardowe części. chen debin. Chiny. Rachunek handlowy 5XXX4 czwartek, 2 października 2017 r. Bardzo dobry darmowy bonus 8. EraGOLD99. Malezja. Rachunek handlowy 6XXXX7 środa, 3 września 2017 Mam wspaniałe doświadczenia z firmą OctaFX, dobrym i uczciwym brokerem, gdzie zawsze dbają o to klienci. co więcej, świadczone usługi są doskonałe, a niski spread jako niski 0,4 dla eurusd jest naprawdę pomocny jako narzędzie do generowania zysków. Ponadto wykonanie jest bardzo szybkie i nie wymaga żadnych dodatkowych czynności. Daję temu pośrednikowi pięciogwiazdkowy Mohamed ali hasan. Egipt. Rachunek handlowy 1XXXXX5 środa, 27 sierpnia 2017 OctaFx jest najlepszym brokerem na całym świecie, który naprawdę dał mi 8 witamin i naprawdę jest ich najlepszy. septian agung s. Indonezja. Rachunek handlowy 1XXXX1 wtorek, 26 sierpnia 2017 r. Po raz pierwszy próbuję prawdziwego doświadczenia handlowego w oktafxu, z premią powitalną bez depozytu, oktafx broker z bardzo dobrą ofertą. Niezwykle pomocne dla początkujących przedsiębiorców z premią bez depozytu. Zyski mogą być wycofywane po spełnieniu przepisów. Spróbuj lekkich, mikrokontrolerów typu 5 cyfr, aby zminimalizować straty i zyski maksimal. Octafx najlepszy DipokChy. Dhaka. Rachunek handlowy 3XXXX2 Środa, 13 sierpnia 2017 r. Nie wiem, co się dzieje Wszystko było dobrze, dopóki nie pojawiły się 2 transakcje, które nie wdrożyły, które utraciły 50 z mojego konta Transakcje nie pokazują się w moim dzienniku handlowym, ale są na karcie handlowej Coś poważnie nie tak - liczne e-maile do wsparcia i sprzedawcy, nie zostały zwrócone. Zapomniałem 50 mojego konta i nikt nie odpowiedział. dadang suhanda. Indonezja. Konto handlowe 2XXXX9 Wtorek, 22 lipca 2017 OctaFX jest bardzo dobra. To jest moje najlepsze doświadczenie w handlu na rynku Forex. dziękuję OctaFX. Safdar Ali Ansari. Pakistan. Rachunek handlowy 2XXXX1 czwartek, 10 lipca 2017 octafx jest najlepszym brokerem, o wysokim poziomie wykonania, dobrą płynność, bez reqoute, jestem zadowolony z handlu z octafx dali mi 8 instant bez depozytu bonusowego i jest bardzo niska różnica czasowa, aby ją uzyskać . i pomóż mi zweryfikować moje dokumenty w krótkim czasie, a także tam, gdzie jest obsługa klienta, tam usługi czatu na żywo są świetne, zawsze będą dostępne dla twoich zapytań. Polecam tego maklera każdemu nowemu handlowi wannabe, aby nauczyć się doświadczenia handlowego. OctaFX to nowy typ brokera Forex online, który jest wielokrotnie nagradzanym brokerem ECNSTP z siedzibą w Saint Vincent i Grenadynach. Niewątpliwie gwałtowny rozwój tego brokera może wynikać z wysokiej jakości usług świadczonych przez pośrednika. OctaFX uznaje, że jego klienci są najcenniejszym a tym samym dążą do perfekcji. po pracy na OctaFX, teraz zdecyduję się otworzyć prawdziwe konto z tym brokerem. grammpa. Kenia. Rachunek handlowy 1XXXX0 czwartek, 10 lipca 2017 r. Jego wspaniałe wszystko o moim najdroższym doświadczeniu z octafx. Został mi przedstawiony przez mojego przyjaciela, który ogromnie skorzystał z tego konkretnego pośrednika. Nie miałem kapitału, by zacząć handlować, ale konto bonusowe Octawelcome okazało się naprawdę znaczące, a teraz osiągnąłem wystarczające zyski, aby utrzymać mnie na rynku Forex. Nie zapominając o ich bardzo życzliwym i natychmiastowym reagowaniu na obsługę klienta nawet do e-maili, które uważam za niezrównane. Octafx jest najlepszym brokerem forex w moim trzyletnim doświadczeniu. God Bless You. OctaFX używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w urządzeniu. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą stronę dotyczącą polityki dotyczącej plików cookie Ostrzeżenie o ryzyku: Wymiana walutowa pociąga za sobą duże ryzyko i może być nieodpowiednia dla wszystkich inwestorów. Twoja kapitał jest zagrożona i możesz stracić całą swoją początkową inwestycję. Mogą wystąpić dłuższe przebiegi strat i zysków. Spekuluj tylko pieniędzmi, na które możesz sobie pozwolić. Wyniki historyczne nie gwarantują wyników przyszłych. Przed rozpoczęciem handlu upewnij się, że w pełni zrozumiesz ryzyko związane z transakcją. W razie jakichkolwiek wątpliwości, szukaj niezależnych doradców finansowych. Zobacz nasze pełne ryzyko Ostrzeżenie Handel na rynku Forex wiąże się z wysokim stopniem ryzyka i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Metatrader 4 na PC Metatrader 4 na PC Metatrader 4 jest wysoce konfigurowalny i wygodny. Zawiera narzędzia do tworzenia wykresów, wskaźniki rynkowe, skrypty i EA, zaawansowane zarządzanie ryzykiem, egzekwowanie na rynku w czasie rzeczywistym i inne. 1 Pobierz Metatrader 4 Kliknij ten link, aby pobrać instalację plików Metatrader 4 na PC. Uruchom plik po pobraniu i zobaczysz ekran podobny do tego. 2 Przeczytaj umowę licencyjną Przed przystąpieniem do instalacji należy uważnie przeczytać i zaakceptować Umowę licencyjną Metatrader 4 3 Wybierz ścieżkę instalacji Wybierz ścieżkę instalacji oprogramowania. Albo pozostaw wszystko, co jest domyślnie ustawione. 4 Zainstaluj Metatrader 4 Kliknij przycisk OK, aby rozpocząć instalację. Kreator instalacji pobiera wymagane pliki z programu Metaquotes Data Network i zainstaluje je na komputerze. Miej trochę cierpliwości na tym etapie proszę. 5 Uruchom Metatrader 4 Po zainstalowaniu oprogramowania uruchom go. Zobaczysz ekran otwierający konto. PROSZĘ pominąć, klikając przycisk Anuluj. 6 Zaloguj się na konto Po pominięciu początkowego ekranu, zaloguj się na konto MT4 podając swój numer konta i hasło. To się nie udało, możesz użyć Metatrader 4 na swoim komputerze. Możesz rozpocząć online handlu forex dzisiaj z OctaFX. Zapraszamy do przeglądania naszego kalendarza gospodarczego. Zawiera ważne informacje o EURUSD, USDJPY, GBPUSD, USDCHF, EURCHF, AUDUSD, USDCAD, NZDUSD i innych parach walutowych oraz instrumentach handlowych i zawiera aktualne wiadomości rynkowe i badania rynkowe. OctaFX oferuje bonus od depozytu aż do 50. Możesz handlować mikro-seriami (0,01 lota) z OctaFX. Ostrzeżenie o ryzyku: handel na rynku Forex wiąże się z wysokim stopniem ryzyka i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Twoja kapitał jest zagrożona i możesz stracić całą swoją początkową inwestycję. Mogą wystąpić dłuższe przebiegi strat i zysków. Spekuluj tylko pieniędzmi, na które możesz sobie pozwolić. Wyniki historyczne nie gwarantują wyników przyszłych. Przed rozpoczęciem handlu upewnij się, że w pełni zrozumiesz ryzyko związane z transakcją. W razie wątpliwości należy zasięgnąć niezależnej porady finansowej. Zobacz nasze pełne Ostrzeżenie o ryzyku. 2017 OctaFX UK Limited, reg. Nie. 08849391 Adres: OctaFX UK Limited 9 Devonshire Square London EC2M 4YF OctaFX UK Limited jest autoryzowany i regulowany przez Instytucję Postępowania Finansowego. Numer rejestracji 679306OctaFX używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w urządzeniu. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą stronę dotyczącą polityki dotyczącej plików cookie Ostrzeżenie o ryzyku: Wymiana walutowa pociąga za sobą duże ryzyko i może być nieodpowiednia dla wszystkich inwestorów. Twoja kapitał jest zagrożona i możesz stracić całą swoją początkową inwestycję. Mogą wystąpić wydłużone straty, a także zyski. Spekuluj tylko pieniędzmi, na które możesz sobie pozwolić. Wyniki historyczne nie gwarantują wyników przyszłych. Przed rozpoczęciem handlu upewnij się, że w pełni zrozumiesz ryzyko związane z transakcją. W razie jakichkolwiek wątpliwości, szukaj niezależnych doradców finansowych. Zobacz nasze oprogramowanie do handlu ostrzeżeniami o pełnym ryzyku

No comments:

Post a Comment